Muu digitaalinen- ja printtimarkkinointi

Video ja muu digitaalinen markkinointi eivät tee printtimarkkinoinnista tarpeetonta. Video yhdistettynä sarjaan upeita, kerronnallisia ja uskottavia kuvia toimii pohjana, jolle minkä tahansa tuotteen tai palvelun markkinointi ja viestintä voidaan rakentaa. Yksinkertaista: Kun teillä on kuvat ja video, tuotteen markkinointi on tekemistä vaille valmis. Se on aidosti näin helppoa.

Materiaalit_380_web_150p

Tämän jälkeen tuotteenne markkinoinnissa otetaan käyttöön tuotteen viestinnän ja brandiviestintänne tavoitteita parhaiten toteuttavat ratkaisut. Alla on esimerkkejä eniten myymistämme markkinointiratkaisuista, joissa voidaan käyttää samaa kuvasarjaa ja videota. Autamme mielellään teille sopivimman ratkaisun löytämisessä.

Printtimedia- & digituotevalikoimaamme

Powerpoint - esitys
Asiakkaat ostavat tunteella. Vaikutelma, jonka tuotteestasi ja palvelustasi jätät, ratkaisee usein kaupan suuntaan tai toiseen. Miksi tekisitte tämän tärkeimmän esityksenne ilman ammattilaisten apua? Tavoitteenamme on tehdä teille näyttävä ja rakenteiltaan sekä sisällöltään selkeä Powerpoint-esitys.
Esite videolla tai ilman
Tapaamiseen on mukavampi lähteä esitteen kanssa kuin tyhjin käsin. Esitettä voi myös jakaa tehokkaasti massoille. Huomiota herättävä, kaunis ja selkeä esite maksaa itsensä takaisin jo muutaman uteliaan saajan kädessä.
Internet-sivut ja muu web-materiaali
Web-sivut ovat markkinointinne yksi terävimmistä kärjistä. Ainakin toivottavasti. Tavoitteenamme on löytää teille mahdollisimman käytännöllinen ratkaisu, jolla viestinnän viive ja käyttökustannukset saadaan minimoitua. Muussakin web-viestinnässä mahdollisuudet ovat yhtä laajat kuin internetkin. Tavoitteenamme on löytää kokonaisviestintäänne parhaiten tukevat digitaaliset ratkaisut bannerimainonnasta web-sivuihin ja linkedinnistä facebookkiin.
Printtimainonta
Lehtimainos ei ole vielä menneisyyttä. Yhdentekevyys taasen on. Mainoksen on erotuttava. Tekemämme idearikas printtimainonta erottuu ympäröivästä visualisesta kakofoniasta ja on oikein valitussa lehdessä tai muussa mediassa.

Tuotteen ja tuoteperheen materiaalin tuottaminen on sitä halvempaa mitä keskitetymmin voimme sitä tehdä. Kuvaamisessa arvokkainta on aloittaminen. Kaikki kuva- ja videomateriaali kannattaakin tuottaa mahdollisuuksien mukaan samalla kerralla ja suunnitellusti.

Kysy markkinointipalveluistamme